Love u always 4-ever!

Kärlek är det bäst som finns!!!!! Det är så härligt att vara kär! det liksom bubblar i en och (iaf jag) får hur mycket energi som helst!! Jag vill bara dansa runt och sjunga och springa runt och ha kul!! XD
Hahaha... jag blir lite konstig när jag är kär..... Men att bli kär innebär också sorg ibland.... :'( .... det tycker jag är dåligt att det ska finnas en hake med allt!!...!!...
Men man ska inte vara rädd att bli ledsen och behöva känna sorgen om man är kär, jag tycker att man ska berätta det! i bästa fall blir det ju så som man vill!! XD
Men kärlek behöver ju inte vara bara till en tjej elr en kille.... det kan ju vara till vad som helst! <3 Alla kommer någon gång att känna kärlek i livet, gör då det bästa av det!
Hoppa och hoppas att H*n fångar dig. Vågar du aldrig så kommer du ju aldrig att få veta vad som hade hänt om du hade vågat, jag lovar det kommer att störa dig hela livet..... (Har hänt mig ett antal gånger ;) ...
Med det här inlägget vill jag skänka kärlek till Dig och Mig och till alla mina snällaste bästa vänner som alltid ställer upp för mig och älskar mig för den jag är... Jag <3 er Always 4-ever
Amore, Lajjla!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0