Var dig själv, alla andra är endå redan upptagna!

Vår första sak vi kommer skriva om är självkänsla.
Och som Lajjla tidigare skrev så tycker vi att normal är ett dåligt ord! Vadå normal? Vad är normalt? Alla är olika!
Varför tänker så många "Jag är för lång" "jag är för tjock" "jag är för sent utväcklad" "jag är för kort" "jag har för stor näsa" "jag är onormal" "jag är för smal" ??
Alla är fina som det är och alla är normala! Inga ser lika dana ut! Och det hade väll inte vart så kul om alla var lika dana!? Några är långa några är korta osv... Man måste acceptera vem man är, och älska sig själv! Det kan vara svårt.. Många går runt och hoppas att ingen ska märka att man har massa finnar i pannan eller att man ser tjock ut i den där tröjan... Men ingen bryr sig för dem är troligen lika upptagna med sig själva och hur de ser ut.. Det är bara tråkigt och dåligt slöseri på energi! <3 <3
DU ÄR DU! OCH DU ÄGER!


KRAM LILLY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0